CSR, Jobs, Stakeholders

Joburi în CSR / sustenabilitate – X

Fundația United Way: Fundraising Manager

United Way România caută un Fundraising Manager pozitiv, motivat și perseverent în relația cu companiile partenere. Acesta/ aceasta va prelua managementul și implementarea de zi cu zi a tuturor activităților legate de campania anuală de strângere de fonduri, de relația cu membrii programului Major Donors și de alte evenimente și programe de fundraising.

Responsabilități principale:

  • Account management pentru portofoliul de companii partenere al organizației
  • Împreună cu Directorul Executiv, dezvoltă un plan de strângere de fonduri – atât în sectorul corporatist, cât și în ceea ce privește donatorii individuali
  • Gestionează modele de atragere de noi donatori specifice United Way: campanii în companii; Major Donors; evenimente corporate de voluntariat și fundraising
  • Gestionează campanii online de strângere de fonduri
  • Coordonează organizarea evenimentelor de strângere de fonduri
  • Reprezintă United Way România la evenimentele organizației și evenimente externe, inclusiv întâlniri cu donatori existenți și potențiali, evenimente de activare, cine, gale, întâlniri ale profesioniștilor din domeniu și participă ca speaker la evenimente
  • Coordonează și supervizează activități de research pentru identificarea de noi donatori și noi moduri de retenție a donatorilor existenți

Cerințe:

  • Absolvent de studii superioare (preferabil în Marketing, Vânzări, Comunicare sau Sociologie)
  • Experiență și rezultate dovedite în strângerea de fonduri
  • Cunoștințe de digital marketing, poate eficientiza procesul de strângere de fonduri prin campanii online
  • Experiență în mediul corporate, în relații cu clienții și/sau vânzări este un avantaj
  • Experiență de management de proiect care implică mai multe părți interesate
  • Diplomație și capacitate de a colabora eficient cu diverse tipuri de organizații și parteneri, depășind ușor bariere ca limbă, cultură sau distanță
  • Abilități excelente de comunicare (scrisă și verbală)
  • Gândire analitică, orientată spre rezolvarea problemelor

Termen limită: 28 aprilie 2017

Fundația Worldvision România: Specialist PR, biroul zonal Iași / Vaslui

Responsabilități:

  • concepe cu regularitate materiale de comunicare cu privire la activităţile/ iniţiativele de impact desfăşurate în proiectele din cadrul Biroului zonal World Vision România, care să poată fi folosite de către birourile finanţatoare WVI (informaţie postată pe site-uri, în publicaţiile WVI, rapoartele către diferiţi donatori, campanii de strângere de fonduri, etc.), la standardele cuprinse în Manualul de Comunicare WVI (Style Book).
  • concepe cu regularitate materiale de comunicare cu privire la activităţile/ iniţiativele de impact desfăşurate în proiectele WVR, care să poată fi folosite de către departamentul de marketing şi fundraising al WVR – în relaţia lor cu donatorii şi publicul larg din România.
  • concepe şi aduce la zi în mod regulat materiale scrise care să fie folosite de către colegii din proiecte în relaţia lor cu comunităţile, beneficiarii, partenerii din proiecte şi contribuie la realizarea Raportului anual WVR.
  • contribuie cu materiale scrise la mentinerea la zi a informatiilor cuprinse pe site-ul web WVR.

Cerințe:

  • studii superioare sau specializare în comunicare si marketing
  • 2 – 4 ani experienţă în comunicare si marketing
  • experienţă de lucru în ONG
  • bune cunoștințe de engleză și de utilizare a pachetului Microsoft Office
  • abilităţi de interrelaţionare şi de comunicare, precum şi cunoştinţe cu privire la trăsăturile culturale
  • motivat in a-i influenta pe altii pentru a se implica in initiative de strangere de fonduri.
  • persoană activă, dornică să învețe și dispusă pentru a face muncă de teren.

Termen limită: 24 aprilie 2017

You Might Also Like

Leave a Reply